Lassú munkához idő kell

A még lassabbhoz meg állami hivatal. Megérkezett az építési engedély, a maga vérlázító módján. No komment.

 

 

Az építkezést megkezdtük, de az sem halad úgy, ahogy kellene. Beszéltem az építésvezetővel, hogy nyáron a kőműves munkaideje nem 7:00-15:00 között van, hanem reggeltől estig, a sátoros ünnepeket meg lesznek szívesek a november 1. - február 28. időszakban tartani. A melósok száma ezután megkétszereződött, és az esőnapokat, amikből sajnos most elég sok volt, szombaton és vasárnap pótolták. Szeptember elsejére be kell fejezni a pincét, mert a pincét ki kell pucolni, és fel kell készíteni a szüretre.

 

Az új bortároló pince

 

Előtér az új ajtó helyével

 

2011.08.02. 13:00
Címkék: építkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://szolo.blog.hu/api/trackback/id/tr683118403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2011.08.03. 23:14:05

OFF. Soha nem jártam még itt, nekem nem vág témába a borászkodás.
Ámde.
Aki beírja Ady Az én menyasszonyom c. versét a Csajokéspasik blog mai opsztja alá, az rossz ember nem lehet. :-)

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2011.08.17. 09:45:24

a többi szakhatósági érkezhetett esetleg később. de nem jellemző, az országban a zöldeknek van a leghosszabb szakhatóságis határideje. én is sűrűn várok rájuk kurva hosszan.

Facebook

Utolsó kommentek

A szerző

Pályaelhagyó agrármérnökként vettem egy szőlőt abban a dűlőben, ahol a dédapámnak, nagyapámnak is volt. A családi legendárium szerint a borfelvásárló mindig a dédapámnál kezdte a vásárlást, mert neki volt a faluban a legjobb bora. A név kötelez: a legjobb Balaton-felvidéki bort akarom csinálni.

süti beállítások módosítása