Kötözőpisztoly használata

Mikor megfelelő hosszúságúak a vesszők, könnyen, egy napos munkával meg lehet csinálni a fűzögetést, de elhanyagolt szőlő esetén borzasztóan nehéz és időigényes meló. Korábban madzagoltuk a hajtásokat, ami szintén sokáig tart, az ember egyik kezével tartja a hajtást, a másikkal próbál csomót kötni. idén azonbn beszereztem egy új masinát, ami megkönnyíti a munkánkat: vettem egy kötözőpisztolyt.

 

A kötözőpisztoly

 

Az eszköz használata roppant egyszerű.

 

A szalag felhúzásához a markolatot össze kell nyomni, amíg a szerkezet egyet kattan.
A markolatot el kell lazítani, a szalag kötözésre kész állapotban van. (Zöld szalagot vettem, mert az szebb. Pirosal jobban láthatóan lehetett volna a gépet bemutatni, ez tény.)
A hajtást a dróthoz kell fogni, a pisztolyt pedig át kell tolni a hajtás és a drót kereszteződésénél.
 Ezután a markolatot ismét össze kell szorítani, mire a gép megtűzi a szalagot.





2007.06.24. 20:02

A bejegyzés trackback címe:

https://szolo.blog.hu/api/trackback/id/tr961357395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2007.06.24. 20:02:00

A Westenddel szemben van egy gazdabolt, én ott vettem. Vettem tartalék kapcsot is, meg jó sok szalagot, az égészért mintha 16ezer Forint körül fizettem volna. Nem emlékszem pontosan - lehet, hogy mást is vettem.

Spicc 2007.06.24. 20:02:00

Te, ilyet hol lehet kapni? mennyit kóstál? Köszi előre is.

szőlőtám 2010.07.20. 11:08:27

Én is forgalmazok ilyen cikkeket (mindent, ami a szőlőhegyen szükséges : oszlop,drót, karó, csiga, kötő- és feszítő elemek, csiga, törzsvédő stb. )
Amennyiben ernyőművelésről van szó, ennél még egyszerűbb, gyorsabb módszer is van.
Örömmel állok mindenki rendelkezésére

Magyar György
06-30-3834248
mg.stahlker@chello.hu

Facebook

Utolsó kommentek

A szerző

Pályaelhagyó agrármérnökként vettem egy szőlőt abban a dűlőben, ahol a dédapámnak, nagyapámnak is volt. A családi legendárium szerint a borfelvásárló mindig a dédapámnál kezdte a vásárlást, mert neki volt a faluban a legjobb bora. A név kötelez: a legjobb Balaton-felvidéki bort akarom csinálni.

süti beállítások módosítása